Monday, April 25, 2011

[sMiLe]


smile is senyum n senyum is smile..hikhik..ape la yang aku merepek ni..haha..ada sesetengah orang suke senyum n of course la ade jugak yang tak suke senyum..heeee...sesiape yg macam tu jangan berase ati ek..haha..ramai orang cakap kalau kita sedekahkan senyuman kepada orang,kita akan mendapat pahala..tak kira la kite nak sedekahkn senyuman tu kepada sesiapa pon..=D..tetapi yang aku paling benci la kan..kalau aku senyum kat orang tu n orang tu tak balas pon senyuman aku..geram yang teramat la..kalau korang kena macam tu mesti korang geram jugak kan..bukan ape rase sedih la jugak kan kalau kite bagi senyuman kat orang tu n dye pulak buat tak tahu je..so tak salah kan kalau kite balas senyuman tu balik..kalau ade orang cakap susah sangat nak senyum tu la kan..memang betul2 la tak logik..


so smile always no matter what happen..be happy...bak kata justin bieber la kononnya U SMILE I SMILE..=)