Tuesday, July 6, 2010

cAmPiNg

hye guys!!lme da aku x update blog aku ni kn..kesian blog aku..haha..korang nk thu x??slame 3hri 2 mlm aku g camp..nk kte best..bley la..mmg pnt gile la..xckup tdo pon ade..haha..pd hri p'tama ktaorg mndirikn khemah..tme2 nk dirikan khemah 2 ssh gk la..lgipon bdk2 ssi ptg je prgi camp..spatutnye bdk ssi pg kene g..tpi dorang smua kene g kawad..so ktaorg smua xde pngalamn lg..ssh skit la..lps dirikn khemah ktaorg bt gajet...then mlm 2 ktorg ade orientaring..best jgk la mlm 2..hehe..slama ktaorg camp,ktaorg smua tdo 4 jm je..so xckup tdo la kn...hri ke-2 plak ktaorang kene kwad..then tngh hri 2 g jungle trekking..ptg after smyg asar bt p'tandingan msakan rimba..best..haha..tpi xmng pon..sdh gle..:((...mlm 2 bt mlm kebudayaan so smua org kene wt p'sembahn...lgipon camp ni camp unit b'uniform..lpe nk ckp tdi..haha..then mlm2 skit ktaorg ade bt bbq..esok 2..ktaorg kene kemas khemah,brg2 dpur...pas2 pergi kat pondok sahsiah nk thu unit mne yg mng...lps hbis smua tu bru la bley blik...time2 tu aku tgh dmam +xckup tdo..smpai rmh 2 aku trus tdo..pnt sngt kn...haha..k la guys..aku da xthu nk ckp per g...if ade mse aku akn update lgi blog ni k..bnyk lgi crite2 mnarik yg aku nk crita kt korang.haha..so see u guys next time..:))

No comments:

Post a Comment