Monday, February 21, 2011

[OlAhRaGa LagI ]

yeahh!!..olahraga selalu ade pada setiap tahun..haha...hari rabu ni da start kejohanan olahraga..=D..harap2 my team boley menang..=D..amin..okay korang nak tahu tak aku masuk sukan ape??..haa..ni la aku nak bagitahu..aku masuk larian 4x400..macam tahun lepas jugak..mula-mula cikgu suruh aku masuk 4x100..tapi aku tak nak sebab acara 4x100 akan mulakan dulu..lepas acara 4x100,acara 4x400 pulak...sebab aku tahu kalau aku dah lari 4x100 mesti aku dah tak ade energy untuk lari for 4x400..haha..cikgu pon ade jugak cakap asal aku masuk satu acara je..aku rela masuk satu acara je dari masuk banyak2..haha...so rumah sukan tenggol kena buat yang terbaik ye..at least dapat nombor 3 pon okay da..tak nak jadi macam mase merentas desa hari tu...rumah sukan tenggol kalah teruk..so wish me luck..=D

No comments:

Post a Comment