Tuesday, February 4, 2014

[ LiFe AfTeR YeSsPm ]

assalamualaikum ! its been a while i did'nt update my blog..nak kata bz tak pun sebab asyik duduk kat rumah je haha..al maklumla orang tak sekolah dah kan..haha..so ramai tanya aku "risa buat apa sekarang ni? " "tak kerja ke?" "how's life?"..okay ! let me tell you guys what am i doing since dah habis sekolah ni..aku buat apa sekarang?? aku tak buat apa2 pun just sibuk buat lesen jerss..kerja?hurm kerja aku tanam anggur je kat belakang umah ni..hahaa..well actually aku dah try cari kerja tapi tak dapat..nak buat macam mana tak ada rezeki..=)..takpe nanti akanku usaha lagi untuk mencari kerja..harap2 dapat la sebab aku nak juga dapat experience baru and dapat duit dengan usaha aku sendiri..*cewahhh ayat*..but serious memang aku nak sangat kerja ! aku rasa macam lifeless tak buat apa2..how life?..okay je kot buat masa ni..hahaha..so yeah macam tu la keadaan aku sepanjang cuti ni..cuti la sangat kan..haha..aku jealous dengan kawan2 aku yang bekerja tau tak..so nak jumpa pun jadi susah...dulu sebelum spm kemain lagi banyak plan nak buat tapi bila dah habis spm tak tahu nak buat apa2..so kepada adik2ku bersyukur la korang boleh pergi sekolah tu..biasa la tu perasaan malas nak pergi sekolah , nak habis sekolah cepat2..tapi hakikatnya lepas korang habis sekolah korang tak tahu nak buat apa then time tu la korang akan rasa rindu gila2 dekat sekolah..

sekarang dah masuk bulan 2 keputusan spm tak lama lagi dah nak keluar..haih makin lama makin berdebar pulak..macam mana la result aku nanti..cemerlang ke tak?..hurmm..harap2 keputusan aku cemerlang..insyaallah..korang ada mimpi tak result spm?aku ada..alhamdulillah dalam mimpi tu keputusan aku baik..harap2 ape yang dalam mimpi tu menjadi kenyataan..amin3...alright setakat ni jela cerita yang aku boleh bagitahu kat korang..hahaha..idea tak masuk jadi tak tahu nak cerita apa kat korang..if ada masa lagi aku update blog ni lagi ye?..oh ! before i forgot..dear girls, kalau korang nak cari tutorial wide shawl or tudung bawal dijadikan shawl you can visit my youtube channel ! =).. aku letak link kat bawah tu ye..

http://www.youtube.com/user/marissasuraya    ( thanks for watching ! )

Love,
Mars

No comments:

Post a Comment